تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

رئیس اداره عملیات بازار فرابورس از عرضه 160 میلیون سهم شرکت پتروشیمی سلمان فارسی به قیمت پایه هر سهم 1902 ریال در بازار سوم خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی فرابورس ایران، بهنام محسنی با بیان اینکه سازمان خصوصی‌سازی به منظور اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در نظر دارد 20 درصد از سهام مدیریتی شرکت پتروشیمی سلمان فارسی را از طریق بازار سوم فرابورس عرضه کند، گفت: پتروشیمی سلمان فارسی متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که در مرحله قبل از بهره‌برداری قرار دارد و سهام آن در روز یکشنبه 13 بهمن ماه به قیمت پایه هر سهم 1902 ریال عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه 800 میلیاردی شرکت پتروشیمی سلمان فارسی، تعداد سهام قابل عرضه آن را 160 میلیون سهم اعلام کرد و یادآور شد: عرضه 20 درصد از سهام این شرکت به‌صورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط با شرایط 30 درصد نقد و مابقی اقساط 5 ساله با نرخ 15 درصد انجام خواهد گرفت.

به گفته محسنی تولید، فروش و صدور محصولات پتروشیمی موضوع فعالیت شرکت پتروشیمی سلمان فارسی است و علاوه بر سهم 20 درصدی شرکت ملی صنایع پتروشیمی که قرار است به صورت بلوکی واگذار شود، شرکت‌های پتروشیمی مارون، مجتمع صنعتی پتروشیمی رجال و صنعتی نوید زرشیمی هر کدام 20 درصد و شرکت‌های ظریف مصور و صادرفر نیز هرکدام 10 درصد از سهام این شرکت را دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 28 دی 1392برچسب:پتروشیمی سلمان فارسی,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 11565
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1